neděle 16. srpna 2009

Bezesná noc

Dneska na chvilku přeruším modrobílé kostelíčky a vložím foto aktuální.

Z pátku na sobotu jsem nemohla usnout, přestože nebyl úplněk. Do pelíšku jsem zalezla krátce po jedné, v takřka pravidelných hodinových intervalech však jen sledovala, jak utíká čas. Ve čtvrt na pět jsem to vzdala, postavila si na kávičku, nakrmila zvěřinec a pustila si TV. Po páté jsem zabalila fotobatoh a vyrazila ven. Sluníčko prý vyjde v sobotu krátce po půl šesté - pravila rosnička ve zprávách o počasí.

Pečlivě jsem obcházela všecky parky i skupinky puberťáků vracejících se z diskoték - mám sice pro strach uděláno, leč osud není třeba pokoušet ;o)). Došla jsem až na konec lázeňské zóny, jenže fotomůza - na rozdíl ode mne - zřejmě spala spánkem spravedlivých. Navíc sluníčko pravděpodobně opravdu vyšlo v avízovaný čas - soudě podle přibývajícího světla - přede mnou se však schovávalo. A když se konečně opravdu ukázalo, bylo už dost ostré a já navíc měla po chuti fotografovat :o(

Cvakla jsem tedy jen pár plánovaných odrazovek, ale k chlubení rozhodně nejsou. Světlo moc nepřálo, navíc po hladině Teplé líně plulo hafo jakýchsi "plivanců".


Žádné komentáře: